Известие

Collapse
No announcement yet.

Плавно подаване на газ, а рязко придърпване?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Плавно подаване на газ, а рязко придърпване?

    Здравейте колеги

    Търсих за подобна тема и намерих само една от 2009, която не съм сигурен дали беше точно по този въпрос.
    Бих искал да помоля за Вашето мнението по въпроса.
    Карам си примерно на втора скорост в някое задръстване, бавно бавно, но при леко и плавно подаване на газ се получава едно рязко придърпване. Същото се получава и ако искам да отпусна плавно. Най-много се усеща на първа втора и трета скорост. Изключително е дразнещо, ако си в задръстване и караш бавно с леко подаване и отпускане на педала. Също има моменти в които, ако задържа педала на газта на едно положение и двигателя започва да придърпва все едно подавам и отпускам газта.
    Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем или има идея от какво може да е, ще се радвам да сподели.
    Автомобилът и този от подписа. Ще кажа предварително, че съм пробвал с друг ТПС и друга дроселова клапа. Свещите са сравнително нови, кабелите са на около година, но той проблема го имаше и със старите кабели. Две от бобините са нови другите, уж бяха добре нямаше пукнатини по тях.

    Благодаря предварително за помоща
    Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
    Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

  • #2
    И аз го усещам от време на време и моето обяснение е следното:когато подаваш газ мотора движи колата.Когато отнемеш газта на по-високи обороти без да натискаш спирачката мотора спира колата,т.е. инерцията на колата бави мотора.Е точно на тая граница между двете за момент се получава придърпването.Ако постоянно се движис на тая граница се усеща най-много.Хем придърпва, хем забавя...натиснеш ли газта изчезва
    Alfa 156
    ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
    sigpic

    Comment


    • #3
      Ако си откачил пин15 лашка точно така при подаване и отнемане на газта.
      alfa romeo156 2.0TS 11'97

      Comment


      • #4
        Колега muchev ти с резнат пин 15 ли си? Аз моя съм си го прекъснал, но си го направих с куплунгче и само с едно махане на кората в купето където са бушоните и отново го свързвам. Ще пробвам дали ще го има придърването и ще кажа какъв е резултата
        Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
        Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

        Comment


        • #5
          Пробвах около месец с откачен пин15 (това преди 3 години), но не ми хареса поведението на колата, а именно липсата на плавност при натискането и отнемането на газта(липсва информация че автомобила е в движение и не сваля плавно оборотите) и предпочетох да ми играят оборотите от време на време, отколкото това лашкане.

          Ако не е от това, то предполагам че по запознатите ще се намесят в темата ти с предположения за проблема.
          alfa romeo156 2.0TS 11'97

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от muchev Покажи съобщение
            Пробвах около месец с откачен пин15 (това преди 3 години), но не ми хареса поведението на колата, а именно липсата на плавност при натискането и отнемането на газта(липсва информация че автомобила е в движение и не сваля плавно оборотите) и предпочетох да ми играят оборотите от време на време, отколкото това лашкане.

            Ако не е от това, то предполагам че по запознатите ще се намесят в темата ти с предположения за проблема.
            Колега, да се включа и аз в тази тема малко. Къде по-точно се намира този пин15? Ясно ми е,че ще е нерде из дебрите на бушон царството.И още нещо, има ли го това творение на 156 2.0 jts. Всяка помощ е добре дошла.
            Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
            Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

            Comment


            • #7
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=17090

              Ето едната тема, мисля беше по-обширната. И има доста за четене.
              alfa romeo156 2.0TS 11'97

              Comment


              • #8
                Здравейте ,колеги и аз имам същия проблем:
                ""Търсих за подобна тема и намерих само една от 2009, която не съм сигурен дали беше точно по този въпрос.
                Бих искал да помоля за Вашето мнението по въпроса.
                Карам си примерно на втора скорост в някое задръстване, бавно бавно, но при леко и плавно подаване на газ се получава едно рязко придърпване. Същото се получава и ако искам да отпусна плавно. Най-много се усеща на първа втора и трета скорост. Изключително е дразнещо, ако си в задръстване и караш бавно с леко подаване и отпускане на педала. Също има моменти в които, ако задържа педала на газта на едно положение и двигателя започва да придърпва все едно подавам и отпускам газта.
                Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем или има идея от какво може да е, ще се радвам да сподели.""
                Като съм сменил :тампони на мотора ,вътрешно каре,дори скоросна кутия и резултата е нулев.Придърпва на бензин и газ. Колата е 156 2.0ТS

                Comment


                • #9
                  Дроселът със жило ли е или електрически?

                  Диагностика правена ли е?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Със жило на диагностика показва P0170 ламбда сонда ,която е на около 10 000км.и предполагам че,се шашка от газта.Два-три дни след изчистване се появява отново.
                    Last edited by imi; d.m.y г., 14:33.

                    Comment


                    • #11
                      Има ли интервал от обороти при които проблемът е по-силно изразен?


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Най-силно и дразнещо придърпва под 3000об.

                        Comment


                        • #13
                          Адаптация на дросела пробвал ли си? Може някой от потенциометрите, които отчитат положението на клапата да не работи добре. При проблем с дебитомера също може да се получава това.
                          Добре е да се почистят всички букси по дросел, ECU, дебитомер.......
                          Огледай за пробив по въздушния път.
                          От калпава бобина или свещи също може да се получава този ефект.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Благодаря,ти колега ще ги проверя.

                            Comment

                            Working...
                            X